افزایش پذیرش حضوری دانش آموزان

به گزارش مجله سامی، تهران (پانا) - وزیر آموزش و پرورش گفت دانش آموزان باید در کلاس های حضوری شرکت نمایند چراکه تعطیلی مدارس به نفع جامعه و دانش آموزان نیست.

افزایش پذیرش حضوری دانش آموزان

یوسف نوری گفت: ظرفیت پذیرش بیشتر دانش آموزان را داریم و باید از مکان های غیر استفاده ای که مانده است استفاده کنیم. نخستین برنامه من اجرای سند تحول است، این سند در سال های گذشته در دستور کار بوده، ولی اجرایی نشده است و سند تحول باید در مدرسه اجرایی گردد.

نوری تأکید کرد: پیگیری مطالبات فرهنگیان در دستور کار من است و در این رابطه سابقه خوبی هم از قبل دارم و از امروز در دولت به جد دنبال آن خواهم بود.

وی گفت: انتصابات هم رفاقتی نیست و بر اساس صلاحیت ها و شایستگی افراد است وزیر نقد پذیری هستم و انتقاد را به عنوان یک فرصت قلمداد می کنم.

به گزارش صدا و سیما، وزیر آموزش و پرورش در رابطه با شبکه آموزش دانش آموزی گفت: شاد نه تنها تعطیل نمی گردد بلکه باید تقویت هم گردد.

لازم به ذکر است نوری امروز بعد از اخذ رأی اعتماد مجلس به مقام شامخ امام راحل (ره) ادای احترام کرد و سپس وارد ساختمان آموزش و پرورش شد و نخستین روز کاری خود را با جلسه شورای معاونان وزارتخانه شروع کرد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 16 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 16 اردیبهشت 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2068

به "افزایش پذیرش حضوری دانش آموزان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش پذیرش حضوری دانش آموزان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید