بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر

به گزارش مجله سامی، خبرگزاری خبرنگاران- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با همراهی شهردار منطقه 19 از عملیات اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه تقاطع غیر همسطح پل باقر شهر بازدید کردند.

بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، عباس شعبانی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با حضور در محل این پروژه ضمن بازدید از راستاهای تکمیل شده خواهان تسریع در عملیات اجرایی و تکمیل آن تا مرحله بهره برداری شد.

در این بازدید سید مهدی راهنمایی شهردار منطقه نیز با اشاره به پیشرفت 95 درصدی پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر اعلام نمود: تا به امروز راستاهای شامل جنوب به شمال و شمال به جنوب، دوربرگران شمال به شمال، زیرگذر علامه عسگری تکمیل و راستا جنوب به جنوب نیز در مرحله اجرای آسفالت است.

به گفته او اجرای 7500 تن آسفالت، 4200 متر جدول و کانیو از اقدامات عمرانی اجرا شده به وسیله شهرداری این منطقه به منظور تکمیل این پروژه است.

او اعلام نمود: این پروژه از جمله مهمترین پروژه های عمرانی در شهر تهران محسوب می گردد که نقش مهمی در کاهش بار ترافیکی باقرشهر، کهریزک و جاده قدیم قم دارد.

شهردار منطقه در ادامه با حضور در محل پروژه احداث کنارگذر عوارضی تهران قم (بزرگراه خلیج فارس)، از اقدامات اجرا شده در راستای اجرای این پروژه که در حال حاضر از 70 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار بوده است بازدید کرد.

این پروژه در قالب احداث راستای به طول 1100 متر و عرض 13 متر برای تسهیل در ورود و خروج خودروها از تهران با مشارکت شهرداری منطقه 19، شهرآفتاب و راهداری در حال انجام است.

خاکبرداری، زیرسازی و بتون ریزی از فعالیت های اجرایی شهرداری منطقه 19 به منظور احداث این زیرگذر است که تا به امروز لایه نهایی زیرسازی اجرا شده و به مرحله اجرای بتون غلطکی (RCC) رسیده است.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 18 دی 1400 بروزرسانی: 18 دی 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1952

به "بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از پروژه تقاطع غیر همسطح سه راه باقر شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید