جهاددانشگاهی صندلی مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران/قم مدیرکل سازمان انتقال خون استان قم بیان کرد: جهاددانشگاهی هم در بحث درمان ناباروری و هم در بحث تحقیق و پژوهش از صندلی بسیار بالایی در کشور و جهان برخوردار است.

جهاددانشگاهی صندلی مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

دکتر مرتضی نوریان در مصاحبه با خبرنگاران گفت: با توجه به اینکه مجموعه جهاد دانشگاهی مجموعه ای است که با دانشجو در ارتباط است، یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین همکاری هایی که می تواند بین جهاد دانشگاهی و سازمان انتقال خون صورت بگیرد، تشویق و ترغیب دانشجویان به اهدا خون است.

وی اضافه نمود: این مجموعه می تواند با ارتباطی که دارد هم بحث مشارکت جوانان و دانشجویان را در اهدای خون بالا ببرد هم مشوق سایر اقشار جامعه باشد.

مدیرکل سازکان انتقال خون استان ادامه داد: صندلی رفیع جهاددانشگاهی بر هیچکس پوشیده نیست، جهاد دانشگاهی هم در بحث درمان ناباروری و هم در بحث تحقیق و پژوهش از صندلی بسیار بالایی در کشور و دنیا برخوردار است و ثمرات کوشش های جهاد دانشگاهی برای همه محرز است.

وی با بیان اینکه جهاد دانشگاهی در استان قم ارتباط بسیار خوبی با دانشجویان دارد، اضافه نمود: با توجه به اینکه میزان مشارکت بانوان برای اهدای خون در ایران نسبت به میانگین دنیای پایین است، جهاددانشگاهی می تواند درتشویق بانوان به اهدای خون به ما یاری کند.

نوریان اعلام کرد: با بالا رفتن مشارکت مردم در امر اهدای خون و فراوری فراورده های خونی، میزان فراوری داروهای مشتق از پلاسما هم بالا می رود و این مسئله با توجه به اینکه سال جاری سال جهش فراوری نامگذاری شده است، می تواند گامی در همین جهت باشد و اثرات مثبت مالی و درمانی در کشور به همراه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مهر 1399 بروزرسانی: 9 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1182

به "جهاددانشگاهی صندلی مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جهاددانشگاهی صندلی مهمی از نظر پژوهش در کشور دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید