خانه های خالی که در اختیار سازمان امور مالیاتی نهاده شد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران : وزیر راه و شهرسازی گفت: یک میلیون و 300 هزار واحد خالی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادیم تا آنها بر اساس قانون برای این واحدها گواهی مالیاتی صادر نمایند.

خانه های خالی که در اختیار سازمان امور مالیاتی نهاده شد

به گزارش به نقل از خبرآنلاین، وزیر راه و شهرسازی از معرفی یک میلیون و 300 هزار واحد مسکونی خالی از سکنه به سازمان امور مالیاتی اطلاع داد.

محمد اسلامی در مراسم امضای قرارداد احداث شهرک فناوری در شهرهای تازه پردیس و پرند با اشاره به اقدامات معاونت علمی و فناوری ریاست جمهور گفت: این معاونت در سال های اخیر با درک درستی از اقتصاد دانش بنیان وقت خود را صرف پژوهش و توسعه فناوری ها کرد. از آنجایی که سازوکار اقتصاد دانش بنیان نیازمند حمایت همه جانبه است ما هم با ایمان قلبی از جریان دانش بنیان حمایت می کنیم و موجبات تحول در شرایط روبنایی و زیربنایی شهرک های فناوری در دستور کار واقع شده است.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: پارک علم و فناوری پردیس سال ها 90 هکتار اراضی داشت و در سقف 90 هکتار به جای مانده بود. تازهاً 280 هکتار دیگر به آن با تصویب شورای عالی شهرسازی اضافه کرده شد و شهرک تازه دیگری هم در آن ساخته می گردد.

وی اضافه کرد: نخبگان خارج از کشور که در پی تأسیس شرکت های دانش بنیان هستند با این فرصت به وجود آمده می توانند به کشور برگردند تا شاهد شکل گیری پردیس هوشمند در جوار مرکز باشیم.

اسلامی بعلاوه در حاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران درباره مالیات بر خانه های خالی گفت: یک میلیون و 300 هزار واحد خالی را در اختیار سازمان امور مالیاتی قرار دادیم تا آنها بر اساس قانون برای این واحدها گواهی مالیاتی صادر نمایند.

منبع: اقتصادنیوز
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1769

به "خانه های خالی که در اختیار سازمان امور مالیاتی نهاده شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانه های خالی که در اختیار سازمان امور مالیاتی نهاده شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید