خبرنگاران 650 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش مجله سامی، اردبیل - خبرنگاران - استاندار اردبیل از تصویب و اختصاص 650 میلیارد ریال برای توسعه کشاورزی و شتاب پیشرفت پروژه های سازمان جهادکشاورزی این استان اطلاع داد.

خبرنگاران 650 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافت

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد کشاورزی استان اردبیل، اکبر بهنامجو در حاشیه نشست با معاونان آب و خاک و باغبانی وزیر جهاد کشاورزی گفت: مبلغ 450 میلیارد ریال از این اعتبار برای تکمیل کار میدانی و اجرایی پایاب سدهای خداآفرین، عمارت و احمدبیگلو با سطح تقریبی بیش از پنج هزار هکتار تصویب و تخصیص یافت.

وی بیان نمود: مبلغ 20 میلیارد ریال نیز برای اجرای فاز مطالعات تفصیلی و دقیق توسعه باغات در اراضی شیب دارجنوب استان بویژه شهرستان خلخال تصویب و تخصیص یافته است.

استاندار اردبیل با اشاره به احداث بزرگترین گلخانه کشور درشمال استان گفت: 180 میلیارد ریال از منابع استانی هم برای ادامه عملیات زیرساخت شهرک گلخانه ای مغان اختصاص یافت.

در این نشست هدف گذاری برای اجرای برنامه های توسعه و اصلاح وجایگزینی باغات مخصوصا عملیات سرشاخه کاری درباغات گردوی شهرستان های خلخال ، کوثر ، مشگین شهر و گرمی مورد تصویب نهاده شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 12 مهر 1399 بروزرسانی: 12 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1188

به "خبرنگاران 650 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران 650 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های کشاورزی استان اردبیل اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید