داوران زن ژاپنی در آستانه جاودانگی در قلب فوتبال آسیا

به گزارش مجله سامی، تهران- خبرنگاران- داور زن ژاپنی به همراه 2 یاری هموطن خود با قضاوت یکی از بازی های ای اف سی کاپ، به نخستین مثلث داوری زنان در این تورنمنت تبدیل خواهند شد.

داوران زن ژاپنی در آستانه جاودانگی در قلب فوتبال آسیا

به گزارش خبرنگاران، تارنمای رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا (ای اف سی) روز سه شنبه با درج این خبر نوشت: یوشیمو یاماشیتا به همراه ماکوتو بوزونو و نائومی تشیروگی سه داوری هستند که پس از پشت سر گذاشتن تست های آمادگی مشابه داوران مرد، قضاوت دیدار پایانی یانگون یونایتد میانمار مقابل ناگا ورلد کامبوج را در گروه ششم ای اف سی کاپ برعهده خواهند داشت.

یوشیماتا در این خصوص گفت: این اتفاق همواره یکی از آرزوهای من بود، به سختی کار کردیم و نتیجه آن را هم درو کردیم؛ از کنفدراسیون فوتبال آسیا ممنونم که این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا در قلب تاریخ داوری زنان آسیا جاودان شویم.

یوشیماتا با این قضاوت در این بازی، به استفانی فراپارت و بیبینا اشتاین هاوس که پیش تر دیدارهای رسمی فوتبال مردان را به ترتیب در فرانسه و آلمان سوت زده بودند، ملحق خواهد شد.

علاوه بر این، این سه داور ژاپنی در فهرست 12 داور آسیایی که در رقابت های جام جهانی زنان در فرانسه که از هفتم ژوئن شروع می گردد، حضور دارند.

ورزشی**3991**2024

منبع: ایرنا
انتشار: 30 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 194

به "داوران زن ژاپنی در آستانه جاودانگی در قلب فوتبال آسیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داوران زن ژاپنی در آستانه جاودانگی در قلب فوتبال آسیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید