داورزنی: اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می نماید، سلامت انتخابات برای ما مهم است

به گزارش مجله سامی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: یکی از اولین بحث ها توانایی جذب اسپانسر است اما اینکه با هدیه و کارت و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند درست نیست.

داورزنی: اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می نماید، سلامت انتخابات برای ما مهم است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، محمدرضا داورزنی پس از برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون هندبال در جمع خبرنگاران گفت: از شما می پرسم، انتخابات که مهندسی نبود؟ علیرضا رحیمی به دلیل بازنشستگی کناره گیری کرد و باید سریع ثبات در فدراسیون ایجاد می شد تا برای سهمیه المپیک و بازی های آسیایی آماده شوند. می طلبید انتخابات زودتر برگزار گردد. همه کسانی که ثبت نام کردند از خانواده هندبال و مدیران اجرایی و دانشگاهی بودند و نهایتا در دور دوم پاکدل انتخاب شد.

وی در مورد کارت هدیه دادن کاندیداها و وعده هایی که داده بودند، گفت: من هم اینها را شنیدم، یکی از اولین بحث هایشان توانایی جذب اسپانسر است اما اینکه با هدیه و کارت و بسته مجمع را تحت تاثیر قرار دهند وزارت ورزش تذکر داده و اگر ثابت گردد برخورد می کنیم. سلامت انتخابات برای ما مهم است.

داورزنی تاکید نمود: در مجموع انتخابات خوب و سالمی بود. پاکدل رئیس هیئت استان و نایب رئیس هندبال و با تجربه است و تیم داری نموده و جوان است. همه مجامع در انتخابات به بلوغ رسیدند.

وی در مورد ارز گمشده در فدراسیون گفت: بعضی از موضوعات رسانه ای نیست. ذی حساب و حسابدار همه اسناد و موجودات ارزی و ریالی را منتقل می نمایند. بعد از رفتن رحیمی، مبالغ ارزی و ریالی به سرپرست انتقال پیدا کرد و با هماهنگی ذی حساب دولو کل موجودی را به پاکدل منتقل می نماید .

داورزنی گفت: در مجامع وقتی 12 نفر کاندیدا هستند و به دور دوم می رود شرایط حساس است. یک استراحت دادیم و اعلام کردیم کسی خارج نگردد. وقتی کاندیداها تعیین هستند قرار نیست اتفاق خاص دیگری بیفتد چون همه چیز تعیین است. اتفاق غیر قانونی رخ نداده و مجمع قابل پیش بینی نبود و رقابت انتخاباتی شرایط خاص خود را دارد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درخصوص اینکه گفته می گردد، سرپرست فدراسیون جودو اعلام نموده که سرمربی ازبکستانی را نمی خواهد درحالی که فدراسیون جهانی هزینه های آن را پرداخت می نماید، گفت: موضوع سرمربی جودو را شنیدم. وقتی فدراسیون جهانی هزینه ها را پرداخت می نماید و هزینه همه چیز را می دهد بعید می دانم فدراسیون خواستار عدم جذب وی باشد و اجازه نمی دهیم چنین اتفاقی بیفتد.

وی در مورد ثبت نام بعضی از کاندیداها و انصرافشان تاکید نمود: شما احساس می کنید می توانید کاندید شوید بعد در آنالیز احساس می کنید شانس ندارید و انصراف می دهید. منعی برای کاندید شدن وجود ندارد و هر کسی این توانمندی را ببیند می تواند ثبت نام کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 158

به "داورزنی: اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می نماید، سلامت انتخابات برای ما مهم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داورزنی: اگر با هدیه کسی رای بگیرد، وزارت ورزش برخورد می نماید، سلامت انتخابات برای ما مهم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید