دربی بدون تماشاگر برگزار می گردد

به گزارش مجله سامی، تهران (پانا) - مدیر کل دفتر امور امنیتی و انتظامی استانداری تهران از برگزاری دربی مرکز در روز پنجشنبه از ساعت 19 و 30 بدون حضور تماشاگران در استادیوم آزادی اطلاع داد.

دربی بدون تماشاگر برگزار می گردد

محمد کرم محمدی در حاشیه جلسه آنالیز تمهیدات برای دربی روز پنجشنبه گفت: این جلسه با توجه به بازی میان دو تیم استقلال و پرسپولیس که از بازی های مهم و حساس کشور است برگزار گردید. با توجه به این که کرونا و محدودیت های ناشی از شیوع آن در اولویت کار ما قرار داشته و در تمام بازی ها هم این مساله مدنظر قرار داده شده تا رعایت پروتکل های بهداشتی در استادیوم آزادی انجام گردد و بعلاوه با آنالیز سوابق بازی های گذشته که اجرا شده، کوشش کردیم برگزاری این بازی هم با رعایت پرتکل های بهداشتی همراه باشد.

وی اضافه نمود: تاکید شد پروتکل های بهداشتی و انضباطی مرتبط با برگزاری بازی در استادیوم آزادی رعایت گردد همه بازی ها بدون تماشاگر در این مدت اجرا شده اما در ارتباط با برگزاری دربی با توجه به این که هیات مدیره هم در استادیوم حضور پیدا می نمایند عموما چند نفری برای حضور تایید می شوند که در این بازی هم از هر تیم 20 نفر با توجه به کارتی که برای آنها صادر می گردد، می توانند با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و پروتکل های بهداشتی حضور پیدا کند.

کرم محمدی این را هم بعلاوه گفت: به لحاظ امنیتی مورد خاصی در تهران وجود ندارد و پیش بینی های لازم هم برای برگزاری این بازی اجرا شده است.

مدیر کل امور امنیتی استانداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی بر این که اگر این بازی به وقت اضافه کشیده گردد به محدودیت منع تردد شبانه کشیده خواهد شد چه تصمیمی اتخاذ می گردد، گفت: این بازی در ساعت 19 و 30 دقیقه آغاز خواهد شد و اگر به وقت اضافه کشیده نگردد قبل از اغاز محدودیت شبانه به اتمام می رسد اما اگر به وقت اضافه کشیده گردد لیستی را پیگیری می کنیم که برای آن اسامی جریمه اعمال نگردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 30 تیر 1400 بروزرسانی: 30 تیر 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1751

به "دربی بدون تماشاگر برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دربی بدون تماشاگر برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید