طرح تربیت همیاران محیط زیست در منطقه آزاد ارس اجرا می گردد

به گزارش مجله سامی، به گزارش خبرنگاران، یوسف داداش زاده صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این طرح برای نخستین بار در کشور اجرا می گردد، اضافه نمود: طرح آشنایی دانش آموزان با مباحث زیست محیطی به ابتکار معاونت فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس و مشارکت اداره کل محیط زیست و آموزش و پرورش آذربایجان شرقی عملیاتی می گردد.

طرح تربیت همیاران محیط زیست در منطقه آزاد ارس اجرا می گردد

وی در ادامه خاطر نشان شد: خوشبختانه با وجود ظرفیت های فراوان در منطقه آزاد ارس این منطقه به عنوان پایلوت زیست محیطی مناطق آزاد انتخاب شده و به همین دلیل با هدف ترویج فرهنگ، اخلاق و دانش زیست محیطی در بین دانش آموزان اجرا می گردد.

داداش زاده افزود: در این راستا تفاهم نامه همکاری این طرح بین مدیرکل حفاظت از محیط زیست آذربایجان شرقی و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد ارس منعقد شده و بزودی با هدف تبیین اصول شهروندی، تمرین کار تیمی و آموزش مهارت های زندگی و ترغیب دانش آموزان به مشارکت اجتماعی اجرا می گردد.

وی توضیح داد: در این راستا اقدامات لازم برای جذب و ساماندهی دانش آموزان علاقمند در محدوده منطقه آزاد ارس و پشتیبانی از فعالیت های زیست محیطی مبتنی بر محتوا و الگوی ارائه شده از طرف سازمان محیط زیست اجرا خواهد شد.

معاون فرهنگی اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد ارس صیانت از طبیعت بکر و زیبای منطقه آزاد ارس را وظیفه همگانی مطرح نمود و گفت: یکی از اهداف مهم این طرح معرفی زیبایی های طبیعی ارس و آموزش حفظ منابع زیست محیطی برای ارایه الگوی مناسب در رفتار با محیط زیست است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 27 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 839

به "طرح تربیت همیاران محیط زیست در منطقه آزاد ارس اجرا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح تربیت همیاران محیط زیست در منطقه آزاد ارس اجرا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید