مالدینی: بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی جذاب می گردد، فکر نمی کردم اینگونه استقبال و تشویقم نمایند

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: بازیکن پیشین تیم ملی ایتالیا و باشگاه میلان گفت: قطعا دیدار تیم های ایتالیا و ایران در جام جهانی و همگروهی این دو تیم جالب خواهد شد.

مالدینی: بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی جذاب می گردد، فکر نمی کردم اینگونه استقبال و تشویقم نمایند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، پائولو مالدینی پس از خاتمه دیدار تیم های پیشکسوتان پرسپولیس و ستارگان میلان گفت: بازی سخت، قشنگ و مردانه ای بود. اکنون هم پس از خاتمه بازی خسته هستیم.

وی در مورد اینکه آیا قبل از اینکه به ایران بیاید شناختی از ایران داشت، توضیح داد: تاکنون با تیمی از ایران بازی ننموده بودیم اما رحمان رضایی می شناختم که در فرودگاه هم به استقبال ما آمد. ایتالیایی ها اکنون دوست دارند با ایران بازی نمایند چون این تیم به جام جهانی صعود نموده و قطعا دیدار تیم های ایتالیا و ایران در جام جهانی و همگروهی این دو تیم جالب خواهد شد.

بازیکن پیشین میلان در پاسخ به سوال خبرنگاری که پرسیده بود مذاکرات ژنو چه تاثیری بر روابط ایران و ایتالیا خواهد گذاشت، گفت: ما برای انجام بازی محبت آمیز به ایران آمده بودیم و از اینکه در ایران حضور داریم شادمان هستیم. تاکید می کنم ما اینجا برای انجام بازی محبت آمیز ورزشی حضور داریم.

مالدینی در مورد شناختش از علی دایی مطرح نمود: او را می شناسم. اگر اشتباه نکنم مقابل میلان بازی نموده و به ما گل هم زده است.

وی در مورد اینکه چرا تیم آث میلان اکنون شرایط خوبی در کالچو ندارد گفت: میلان اکنون 30 سال است که با برلوسکونی بهترین تیم جهان شده و در این واقعیت شیرین روزهای تاریکی وجود دارد اما میلان بازهم خودش را پیدا خواهد نمود و به روزهای خوبش باز می گردد.

بازیکن تیم ستارگان میلان در مورد اینکه امکان دارد که با میلان یا پاری سن ژرمن به عنوان مربی همکاری کند، گفت: فعلا با تیم پیشکسوتان میلان هستم و تصمیمی در این باره ندارم و باید دید در آینده چه می گردد. ممکن است با تیم میلان همکاری داشته باشم.

مالدینی در پاسخ به این سوال که فکر می کردید در ایران این همه هوادار داشته باشید، اعلام کرد: تصور نمی کردم که وقتی به ایران می آیم این همه از ما استقبال گردد. افراد زیادی پس از ورود ما به ایران تشویقمان کردند و پیراهن های آث میلان را در تن آنها دیدم که با شماره و اسم من بود. این موضوع باعث افتخار است که در ایران تشویق شدم و آث میلان هم تشویق شد.

منبع: تسنیم
انتشار: 10 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 354

به "مالدینی: بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی جذاب می گردد، فکر نمی کردم اینگونه استقبال و تشویقم نمایند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مالدینی: بازی ایران و ایتالیا در جام جهانی جذاب می گردد، فکر نمی کردم اینگونه استقبال و تشویقم نمایند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید