مردم تخلفات آلودگی هوا را گزارش نمایند ، از تردد کامیون ها تا فعالیت کارگاه های ساختمانی

به گزارش مجله سامی، علیرغم مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، بعضی کارگاه های ساختمانی فعالیت داشته و کامیون ها نیز در سطح شهر تردد دارند. مردم می توانند موارد تخلف را به نهادهای مربوطه گزارش نمایند.

مردم تخلفات آلودگی هوا را گزارش نمایند ، از تردد کامیون ها تا فعالیت کارگاه های ساختمانی

جهت دریافت خدمات تعمیرات ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از مهر، محمد رستگاری معاون پایش و نظارت اداره کل محیط زیست استان تهران گفت: با توجه به مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوا که فعالیت کارگاه های ساختمانی و واحدهای فراوریی همچون فراوری بتن و ... را ممنوع اعلام نموده و همچنین ممنوعیت تردد کامیون ها در سطح شهر نیز تمدید شده است، مردم می توانند در صورت مشاهده موارد تخلف به نهادهای مربوطه گزارش بدهند.

رستگاری اضافه کرد: در مورد کارگاه های ساختمانی، شهرداری تهران مسئول برخورد با کارگاه های متخلف است که مردم می توانند برای گزارش تخلفات با سامانه 137 تماس بگیرند.

وی ادامه داد: در مورد واحدهای فراوریی همچون صنایع بتن و آسفالت مسئولیت برخورد با تخلفات با محیط زیست است که در صورت بروز تخلف مردم می توانند به شماره 1540 اطلاع رسانی نمایند.

رستگاری توضیح داد: با توجه به ممنوعیت تردد کامیون ها در سطح شهر تهران نیز پلیس راهور موظف به برخورد با کامیون های متخلف است که مردم می توانند با سامانه 110 تماس گرفته و به بخش مربوطه مرتبط شوند.

تماس های مردمی حاکی از آن است که علیرغم مصوبات کمیته اضطرار آلودگی هوای تهران، کامیون های حمل مصالح به کارگاه های ساختمانی رفت و آمد داشته اند.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 21 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 617

به "مردم تخلفات آلودگی هوا را گزارش نمایند ، از تردد کامیون ها تا فعالیت کارگاه های ساختمانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم تخلفات آلودگی هوا را گزارش نمایند ، از تردد کامیون ها تا فعالیت کارگاه های ساختمانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید