ناکامی های دارا خسروشاهی در بازارهای آسیا ادامه دارد ، جریمه 9.5 میلیون دلاری سنگاپور علیه اوبر

به گزارش مجله سامی، ادغام اوبر و گرب برای دارا خسروشاهی چندان خوش یمن نبود و منجر به خسارتی 9.5 میلیون دلاری برای شرکت وی شد.علت این جریمه ادغام هایی اعلام شده که به رقابت در سنگاپور آسیب می رساند.

ناکامی های دارا خسروشاهی در بازارهای آسیا ادامه دارد ، جریمه 9.5 میلیون دلاری سنگاپور علیه اوبر

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از سی نت، هرچه خسروشاهی در اروپا و آمریکا سریع و پیروز عمل می نماید در عوض در آسیا آنچنان که باید حضور پیروزی ندارد. نکته طنز آمیز ماجرا این است که وی ایرانی تبار است و از قاره کهن به آمریکا کوچ نموده است.

ماجرای ادغام اوبر و گرب از مدت ها پیش مورد توجه رسانه ها بود اما اکنون این ادغام به بن بست خورده است. چرا که شورای نظارت بر رقابت سنگاپور اوبر را به صدمه زدن به رقابت های محلی متهم نموده است.

بر اساس حکم این شورا، اوبر و گرب هر یک به شکل جداگانه جریمه شدند. اوبر 6.58 میلیون دلار و گرب نیز 6.42 میلیون دلار.اوبر پیش از این توافق نموده بود عملیات خود در آسیای جنوب شرقی را به رقیب سنگاپوری خود گرب با 27.5 درصصد سهم به فروش برساند. این معامله شامل صدور مجوز، تحویل مواد غذایی و پرداختها و خدمات اقتصادی در سنگاپور،کامبوج، اندونزی، مالزی، میانمار، فیلیپین، تایلند و ویتنام است.

اما تنها چند روز پس از انتشار خبر این ادغام، شورای نظارت برقابت سنگاپور اعلام نمود این معاملات مشکل دارند. این شورا در بیانیه ای گفت: مسافران آزاد هستند تا میان تاکسی های خیابان و اتومبیل های خصوصی هر یک را به دلخواه خود انتخاب نمایند. اما این یک واقعیت است که درآمد های رانندگان خودرو های خصوصی به طور مستقیم تحت تاثیر رقابت شدید با تاکسی های خیابان است.

منبع: انتخاب
انتشار: 11 آذر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 538

به "ناکامی های دارا خسروشاهی در بازارهای آسیا ادامه دارد ، جریمه 9.5 میلیون دلاری سنگاپور علیه اوبر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناکامی های دارا خسروشاهی در بازارهای آسیا ادامه دارد ، جریمه 9.5 میلیون دلاری سنگاپور علیه اوبر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید