تور قطر: واکسن فوتبالیست ها در جام جهانی قطر اجباری خواهد بود

به گزارش مجله سامی، قطر در قبال بازیکنانی که در جام جهانی شرکت می نمایند تصمیم گرفته همان موضعی را داشته باشد که در قبال تماشاگران داشته؛ یعنی واکسیناسیون.

تور قطر: واکسن فوتبالیست ها در جام جهانی قطر اجباری خواهد بود

همراه ما باشید و با تور قطر از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از تایمز، دولت قطر در حال کوشش برای اجباری کردن واکسن کرونا برای بازیکنان فوتبال در آستانه جام دنیای فوتبال است که سال آینده در این کشور برگزار می گردد.

این کشور حاشیه خلیج فارس قبلاً اعلام نموده است که طرفداران شرکت نماینده در این مسابقات که از نوامبر 2022 شروع می گردد، باید به طور کامل در برابر ویروس کرونا واکسینه شوند تا حق ورود به این کشور و استادیوم ها را داشته باشند.

در ماه ژوئن امسال، خالد بن خلیفه بن عبدالعزیز آل ثانی، نخست وزیر گفت که در کوشش است تا یک میلیون دوز واکسن اضافی را برای ایمن سازی طرفداران تأمین کند.

قطر در حال حاضر بیش از 4.6 میلیون واکسن تزریق نموده است و 82 درصد از جمعیت آن به طور کامل واکسینه شده است و از بالاترین نرخ های دنیا است.

به گفته The Athletic قطر در قبال بازیکنانی که در جام دنیای شرکت می نمایند هم از موضع یکسانی برخوردار است و این می تواند ستاره هایی را که تمایلی به واکسن زدن ندارند را درگیر کند.

سخنگوی فیفا به این رسانه گفت: با توجه به همه گیری کووید -19، قطر به اسم کشور میزبان ضمانت های لازم برای حفاظت از سلامت و ایمنی همه شرکت نمایندگان در مسابقات را ارائه می دهد و باید تمامی قوانین را پذیرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 31 شهریور 1400 بروزرسانی: 31 شهریور 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1834

به "تور قطر: واکسن فوتبالیست ها در جام جهانی قطر اجباری خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور قطر: واکسن فوتبالیست ها در جام جهانی قطر اجباری خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید