وزیر بازرگانی اندونزی کناره گیری کرد

به گزارش مجله سامی، خبرنگاران: وزیر بازرگانی اندونزی اظهار داشت برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از سمت خود استعفا داده و میخواهد نامزد حزب دموکرات در انتخابات آینده گردد.

وزیر بازرگانی اندونزی کناره گیری کرد

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ گیتا ویرجاوان وزیر بازرگانی اندونزی امروز آدینه از استعفای خود اطلاع داد و گفت، وی میخواهد در رقابت انتخاباتی برای نامزدی از سوی حزب دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری شرکت کند.

بر اساس این گزارش ویرجاوان یکی از 10 نامزد مورد نظر حزب دموکرات اندونزی برای انتخابات ریاست جمهوری به شمار می رود که شانس پیروزی وی در انتخابات بر اساس تازه ترین نظرسنجی ها با کاهش روبرو شده است. وی توضیح داد، دو روز پیش با رئیس جمهور دیدار کردم و وی استعفای من را پذیرفته است. وزیر تبلیغات اندونزی نیز برای شرکت در رقابت های انتخابات ریاست جمهوری از سمت خود استعفا داده تا رئیس جمهور این کشور مجبور به ترمیم کابینه در فاصله چند ماه باقی مانده به برگزاری انتخابات گردد.

انتخابات سراسری اندونزی قرار است در ماه آوریل برگزار گردد. در بین نامزدهای ریاست جمهوری اندونزی جوکو ویدودو استاندار جاکارتا بیشترین بخت و شانس را برای پیروزی دارد. البته مهمترین حزب مخالف اندونزی نیز اعلام نموده است که نامزد خود در انتخابات ریاست جمهوری را پس از برگزاری انتخابات پارلمانی در ماه آوریل معرفی خواهد نمود.

در حالی که به زمان برگزاری انتخابات نزدیک می شویم، نگرانی ها در مورد ناکامی دولت سوسیلو یودهویونو رئیس جمهور کنونی این کشور برای حل و فصل مسائل و چالش های مالی بزرگترین اقتصاد جنوب شرق آسیا بیشتر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 15 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 286

به "وزیر بازرگانی اندونزی کناره گیری کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر بازرگانی اندونزی کناره گیری کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید