چهارمین کنگره زیست پزشکی دانش آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار گردید

به گزارش مجله سامی، تهران (پانا) - چهارمین کنگره بین المللی زیست پزشکی دانش آموزی با همکاری و مشارکت سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی و چند نهاد و دانشگاه دیگر، 19 آبان ماه برگزار گردید.

چهارمین کنگره زیست پزشکی دانش آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار گردید

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی، این کنگره در چهار بخش میکروب شناسی، نانو، ژنتیک، سلول های بنیادی و سرطان 19 آبان ماه ساعت 8 صبح برگزار گردید.

کنگره دانش آموزی زیست پزشکی، به اسم اولین کنگره بین المللی در حوزه پزشکی و زیست شناسی برای دانش آموزان، با همکاری ستاد توسعه زیست فناوری ریاست جمهوری و سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش هر سال برگزار می گردد.

این کنگره از سال 1397 فعالیت خود را در تهران شروع نموده که در سال 1398 به دلیل استقبال دانش آموزان، به صورت مجازی برگزار گردید و پس از آن هم به دلیل شیوع ویروس کرونا کنگره اصلی به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار می گردد. همکاری سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی با کنگره بین المللی زیست پزشکی از سال 1398 با معرفی نماینده ای جهت شرکت در جلسات هم اندیشی به ویژه در ارتباط با دستاوردهای کنگره مبنی بر توسعه و ارتقای سواد فناوری زیستی در جامعه معلمان و دانش آموزان به صورت مشارکت معنوی در بخش دانش آموزی شکل گرفت.

با توجه به مأموریت و رسالت سازمان پژوهش که متولی تدوین برنامه های درسی است، تبیین سرفصل محتوای آموزشی کارگاه ها و دوره ها برای دانش آموزان و معلمان، از اقداماتی است که به وسیله سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی قرار است اجرا گردد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 7 آبان 1400 بروزرسانی: 7 آبان 1400 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1874

به "چهارمین کنگره زیست پزشکی دانش آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چهارمین کنگره زیست پزشکی دانش آموزی با همکاری سازمان پژوهش برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید