مردم ارمنستان به یاد قربانیان جنگ قره باغ راهپیمایی کردند

به گزارش مجله سامی، هزاران تن از مردم ارمنستان به یاد سربازان کشته شدن در جنگ شش هفته ای قره باغ به راهپیمایی در ایروان دست زدند و بار دیگر خواهان کناره گیری نخست وزیر خود شدند.

مردم ارمنستان به یاد قربانیان جنگ قره باغ راهپیمایی کردند

جهت دریافت خدمات طراحی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، درگیری و تلفات در طرف ارمنستان باعث افزایش فشار بر نیکول پاشینیان، نخست وزیر این کشور شده که اپوزیسیون وی را به سوءمدیریت در جریان این درگیری با پذیرش توافق آتش بس با میانجی گری روسیه متهم می نمایند و خواهان برکناری وی هستند.

اگرچه حامیان وی در قبرستان نظامی یرابلور، محل دفن قربانیان جنگ قره باغ حضور داشتند اما تصاویر تلویزیونی نشان می دهد که منتقدان نخست وزیر فریاد نیکول یک خائن است سر می دادند.

اپوزیسیون ارمنستان از حامیانشان خواسته اند تا به اعتصاب سراسری 22 دسامبر که سرانجام سه روز عزای عمومی برای قربانیان جنگ قره باغ است، ملحق شوند و به پاشینیان فشار بیاورند تا بابت ناکامی هایش در درگیری قره باغ استعفا دهد.

نخست وزیر ارمنستان کناره گیری را رد نموده است.

در پی توافق آتش بس بین ارمنستان و جمهوری آذربایجان با میانجی گری روسیه، مسکو صلح بان های خود را برای نظارت بر این آتش بس در کریدور لاچین، محل اتصال ارمنستان به قره باغ و این منطقه مستقر نموده اما درگیری هایی همچنان در این منطقه گزارش می گردد. ، ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 4 دی 1399 بروزرسانی: 4 دی 1399 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 1365

به "مردم ارمنستان به یاد قربانیان جنگ قره باغ راهپیمایی کردند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم ارمنستان به یاد قربانیان جنگ قره باغ راهپیمایی کردند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید