پروژه مسکن مهر تا خاتمه سال جاری به اتمام می رسد

به گزارش مجله سامی، به گفته استاندار تهران، پروژه های مسکن مهر تا سرانجام سال جاری به اتمام می رسد؛ یعنی کسانی که از سال ها پیش منتظر تکمیل واحدهای خود بوده اند در کمتر از چهار ماه آینده خانه های خود را تحویل می گیرند.

پروژه مسکن مهر تا خاتمه سال جاری به اتمام می رسد

به نقل از ایسنا، استاندار تهران بر اتمام مسکن مهر تا پایان امسال تأکید کرد و گفت: پیشرفت کاری پروژه مسکن مهر در استان باید در هر جلسه ارائه گردد.

محسن منصوری در جلسه شورای مسکن استان تهران با اشاره به لزوم اتمام مسکن مهر استان گفت: پروژه مسکن مهر در استان بر مبنای زمان بندی تعیین باید تا پایان امسال به اتمام برسد و در هر جلسه پیشرفت کاری ارائه گردد.

آگهی های فروش مسکن مهر خبرنگاران را اینجا ببینید

وی اضافه نمود: برای اتمام این پروژه در خصوص تغییر کاربری های مورد احتیاج همکاری و مساعدت لازم به عمل می آید؛ البته باید سرانه ها به صورت حداکثری دیده گردد.

استاندار تهران ادامه داد: 11 هزار پلاک پیشنهادی طرح نهضت ملی مسکن در استان باید بر مبنای سند آمایش سرزمین و لحاظ کردن موضوع مهاجرت مورد توجه باشد و سرانه های مختلف با نگاه حداکثری لحاظ گردد.

منصوری تاکید نمود: شهرداری های استان برای اجرای صحیح پروژه های ملی حوزه مسکن نهایت مساعدت را به عمل آورند تا پروژه ها در زمان مطلوب به پایان برسد.

منبع: بلاگ دیوار
انتشار: 8 مرداد 1401 بروزرسانی: 8 مرداد 1401 گردآورنده: samitm.ir شناسه مطلب: 2140

به "پروژه مسکن مهر تا خاتمه سال جاری به اتمام می رسد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پروژه مسکن مهر تا خاتمه سال جاری به اتمام می رسد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید